Contact Center, Call Center, infolinia, telesprzedaż, windykacja telefoniczna - qcc.pl, tworzenie stron www koderzy.pl

Telemarketing

Telemarketing – oferujemy profesjonalną telefoniczną obsługę.

Oddajemy Państwu profesjonalnie wyposażone centrum Contact Center z wyszkoloną kadrą konsultantów i nowoczesnymi systemami teleinformatycznymi wsparcia telemarketingu.

telemarketingW ramach naszego Contact Center oferujemy między innymi:

Obsługa połączeń przychodzących:

biura obsługi klientów -infolinie,
marketing telefoniczny,
przyjmowanie reklamacji i zażaleń, wsparcie serwisowe,
obsługa i zawieranie umów,
przyjmowanie rezerwacji i zamówień – np. obsługa sprzedaży internetowej

Obsługa połączeń wychodzących:

telesprzedaż i telemarketing
telefoniczne badania ankietowe rynku (CATI)
windykacja za pośrednictwem telefonu,
zdobywanie i utrzymanie klientów przez telefon,
umawianie spotkań

Wirtualne Call Center: livechat, e-mail, GG i inne.

 

Do Państwa dyspozycji oddajemy trzy profesjonalnie wyposażone Contact Center. Wyszkoloną kadrę konsultantów oraz zaawansowane systemy wsparcia sprzedaży i komunikacji telefonicznej: Computer Telephony Integration oraz CRM. Wszystkie nasze rozmowy są nagrywane a stałą kontrolę nad konsultantami telefonicznymi prowadzi doświadczona kadra managerska z wieloletnią praktyką w zawodzie.